پرسشنامه بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر وفاداری مشتری به برند

پرسشنامه بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر وفاداری مشتری به برند

هدف از این پرسشنامه بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر وفاداری مشتری به برند در رستورانها و فست فودهای شهر رشت می باشد

دانلود پرسشنامه بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر وفاداری مشتری به برند

پرسشنامه ارزش ویژه برند دانلود پرسشنامه ارزش ویژه برند دانلود پرسشنامه ارزش ویژه برند آکر پرسشنامه ارزش ویژه برند مدل آکر پرسشنامه استاندارد ارزش ویژه برند پرسشنامه ارزش برند پرسشنامه ارزش ویژه برند رستوران

دسته بندی مدیریت
فرمت فایل doc
حجم فایل 38 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 4

دانلود پرسشنامه پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی

بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر وفاداری مشتری به برند

(در رستورانها و فست فودهای شهر رشت)

 
 
 
 
چکیده
هدف این مطالعه بررسی رابطه بین ارزش ویژه برند، رضایت مشتریان و وفاداری به برند می باشد. پژوهش حاضر از نوع توصیفی است و به لحاظ هدف کاربردی است. ازنظر جمع آوری داده ها نیز میدانی تلقی می شود. ابزار گردآوری داده ها در این پژوهش پرسشنامه می باشد که شامل 21 سوال برای سنجش کل متغیرهای تحقیق است. برای سنجش متغیرها نیز از طیف 5 تایی لیکرت استفاده می شود. روایی پرسشنامه توسط نظر اساتید و کارشناسان و پایایی آن با استفاده از آلفای کرونباخ بررسی و تایید شد. جامعه آماری تحقیق حاضر دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی رشت می باشند. با استفاده از فرمول کوکران تعداد 420 نفر به عنوان نمونه نهایی تحقیق مورد بررسی قرار گرفتند. به منظور آزمون فرضیات از روش مدل سازی معادلات ساختاری استفاده شد. نتایج نشان داد که ارزش ویژه برند رابطه معناداری به میزان 0.18 با رضایت مشتریان دارد. همچنین رضایت مشتری نیز به میزان 0.88 با وفاداری مشتریان رابطه دارد. از میان ابعاد ارزش ویژه برند نیز رضایت درونی ایده آل بیشترین رابطه را با رضایت مشتری دارد. 
 
 
 
واژگان کلیدی:
ارزش ویژه برند
رضایت مشتری
وفاداری مشتری
رستوران و فست فود
 
 
 
 
 

دانلود پرسشنامه بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر وفاداری مشتری به برند