تغییرات محیطی و بازار تعیین کننده استراتژیک درکمپانی‌های رسانه‌ای

تغییرات محیطی و بازار تعیین کننده استراتژیک درکمپانی‌های رسانه‌ای

کمپانی‌های رسانه‌ای در سراسر جهان در تلاش هستند تا با تغییرات گسترده درونی و بیرونی که در نوع تولیدات، افزایش سریع رقابت، از بین بردن مخاطبان قبلی و بر اساس اطلاعاتی، سازگار شده و مانع از جا افتادن یک الگوی غالب در بازار و تغییر در پتانسیل‌های کمپانی‌ها شوند

دانلود تغییرات محیطی و بازار تعیین کننده استراتژیک درکمپانی‌های رسانه‌ای

محصولات رسانه‌ای کمپانی‌های رسانه‌ای بازار تعیین کننده استراتژیک دانلود مقالات رشته مدیریت رسانه دانلود مقالات مدیریت رسانه خرید مقالات مدیریت رسانه سیستم همکاری در فروش فایل

دسته بندی مدیریت
فرمت فایل doc
حجم فایل 37 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 21

دانلود مقاله رشته مدیریت رسانه

تغییرات محیطی و بازار تعیین کننده استراتژیک درکمپانی‌های رسانه‌ای

 
مقدمه
کمپانی‌های رسانه‌ای در سراسر جهان در تلاش هستند تا با تغییرات گسترده درونی و بیرونی که در نوع تولیدات، افزایش سریع رقابت، از بین بردن مخاطبان قبلی و بر اساس اطلاعاتی، سازگار شده و مانع از جا افتادن یک الگوی غالب در بازار و تغییر در پتانسیل‌های کمپانی‌ها شوند. نیاز به فهم وسازگاری کمپانی‌های رسانه‌ای با شرایط جدید روزبه‌روز در حال افزایش است. زیرا چنین تغییراتی منجر به شکست محصولات موجود و جدید شده و در نهایت منجر به از بین رفتن ارزشها و شکست کمپانی می‌شود. در این فصل محدوده وسیعی که تاثیرات زیادی بر تغییر در صنعت رسانه‌ها گذاشته و آنها را وادار به تغییر استراتژی‌های موجود و ایجاد استراتژی‌های جدید در جهت حفظ بقا کمپانی و رشد در سالهای آینده کرده را مورد بررسی قرار می‌دهیم. چهار تاثیر درونی و بیرونی در فعالیت کمپانی‌های رسانه‌ای موثر است. 
 
تاثیرات محیطی بیشترین تغییر را در جامعه و محیط تمامی کارهای تجاری ایجاد می‌کند. سیاست خاص رسانه‌ای تغییرات حاضری که رسانه‌ها مورد توجه قرار داده و در جامعه کنترل می‌شود را تحت تاثیر قرار می‌دهد. تاثیر خاص بازار با فاکتورهای متغیر بازار خاص کمپانی‌ها در ارتباط است.  تاثیرات خاص هر کمپانی شامل فاکتورهایی در کمپانی می‌شود که تغییرات را ایجاد می‌کنند. در شکل 1 تاثیرات با رنگ خاکستری نشان داده شده و موارد ارتباط با استراتژی محیط بیرونی که در سال 1980 آغاز شد و تا حد زیادی تحت تاثیر گفته‌های porter‌(1980-1985-1990) بود را مشخص می‌کند. این موارد بیشتر به فاکتورهای گسترده‌ای که در بیرون باعث ایجاد رقابت، مزیت و محدودیت‌ها می‌شود، تمرکز دارد. تاثیرات داخل کمپانی در شکل با رنگ سفید نشان داده شده است و بازتاب دهنده فاکتورهای داخلی در ارتباط با توانایی‌های كمپانی و شایستگی‌ها است که در ارتباط زیادی با افکار استراتژیک وابسته به منبع است.
 
تاثیراتی که کمپانی‌های رسانه‌ای را وادار به تغییر می‌کند،‌را باید با شرکت در ایجاد عقاید استراتژیک منحصر به فرد و توسعه استراتژی برطرف کرد. این نیاز به دلیل اینکه اغلب رسانه‌های در حد کوچک ویا متوسط بوده و قبلا تنها یک محصول و خدمات خاص را در یک چرخه نسبتا طولانی مدت ارائه می‌دادند، رقابت آمیز است. در دهه‌های اخیر،‌کمپانی‌های رسانه‌ای بسیار بزرگتر از کمپانی‌های متوسط ایجاد شده‌اند.
 
 
 
کلمات کلیدی:

محصولات رسانه‌ای

کمپانی‌های رسانه‌ای

بازار تعیین کننده استراتژیک

 
 
فهرست مطالب
تغییرات محیطی و بازار تعیین کننده استراتژیک درکمپانی‌های رسانه‌ای 1
مقدمه 1
تاثیرات محیطی عمومی 4
توسعه سرمایه‌های جهانی و موسسات مالی 5
بهبود زیرساختهای ارتباطی 6
دستیابی به تجارت جهانی 8
تاثیرات سیاست‌ خاص در رسانه‌ها 11
تبلیغ تجارت در محصولات رسانه‌ای 13
تبلیغ کارهای کوچک 13
تنظیم و یکپارچگی تمرکز 13
تاثیرات خاص بازار 14
افزایش سریع رقابت 14
توسعه اقتصادی بدون توجه 15
تغییر در انتخابهای تبلیغاتی 16
تاثیرات خاص کمپانی 17
 
 
 

دانلود تغییرات محیطی و بازار تعیین کننده استراتژیک درکمپانی‌های رسانه‌ای