ارزیابی اثرات علل برگزیده آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند

ارزیابی اثرات علل برگزیده آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند

هدف از این مقاله ارزیابی اثرات علل برگزیده آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند گوشی های تلفن همراه می باشد

دانلود ارزیابی اثرات علل برگزیده آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند

آمیخته بازاریابی ارزش ویژه برند دانلود مقاله آمیخته بازاریابی دانلود مقاله ارزش ویژه برند ارزش ویژه برند در گوشی های تلفن همراه تاثیر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند تاثیر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند گوشیهای تلفن همراه تأثیر عوامل منتخب آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند

دسته بندی مدیریت
فرمت فایل pdf
حجم فایل 363 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 16

دانلود مقاله رشته مدیریت بازرگانی

ارزیابی اثرات علل برگزیده آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند

(مطالعه موردی:برند گوشی های تلفن همراه)
 
 
 
 
چکیده:
در دنیای امروز بازارها به شدت رقابتی شده و مشتریان در کانون توجه شرکت‌ها قرار دارند. در بازارهای مصرفی، برندها نقاط اصلی تمایز میان ارائه‌های رقابتی می‌باشند. هر چه ارزش برند در ذهن مشتری بیشتر باشد، شرکت می‌تواند در سایه آن منافع بیشتری کسب کند. ارزش ویژه برند یکی از دارایی‌هایی است که هم ارزش شرکت را حفظ می‌کند و هم وفاداری مشتریان به دنبال دارد، از این رو برای موفقیت شرکت‌ها مهم و حیاتی می‌باشد. هدف از انجام پژوهش حاضر بررسی تأثیر عناصر منتخب آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند می‌باشد. جهت بررسی مدل و فرضیات مطرح شده، با استفاده از پرسشنامه داده‌ها از 384 نفر از کاربران تلفن‌همراه جمع‌آوری شد. جهت تجزیه و تحلیل داده‌ها و تایید مدل از روش مدل‌سازی معادلات ساختاری (SEM) و تحلیل عاملی تاییدی (CFA) استفاده شده است و براساس نتایج تحلیل مسیر، ارتباط میان متغیرهای مدل بررسی شده است. یافته‌های پژوهش حاکی از تأثیر مثبت عناصر آمیخته بازاریابی بر ابعاد ارزش ویژه برند می‌باشد. همچنین سه بعد ارزش ویژه برند شامل وفاداری، تصویر و کیفیت دارای تأثیر مثبت و معناداری بر ارزش ویژه برند می‌باشند، اما بعد آگاهی دارای تأثیر معناداری بر ارزش ویژه برند نمی‌باشد.
 
 
 
 
واژه های کلیدی:

ارزش ویژه برند

آمیخته بازاریابی

برند گوشی های تلفن همراه

دانلود ارزیابی اثرات علل برگزیده آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند